понеділок, 4 травня 2020 р.

Дистанційне навчання 5 травня


Тема: Повість. Про дитинство письменника.

Михайло Стельмах «Гуси-лебеді летять»

Домашнє завдання 
Ст.158-159 читати в особах, переказувати (записуй, відсилай)


Тема: Закони ділення без остачі на 2 і на 5. Нерівності. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.
Домашня робота ( роби в зошиті, фотографуй , відсилай)
ст.164  №1090,
ст.165 №5,
ст..164 № 1094 
Роби так:
 Це перше завдання (там помилка)
1/2 від 5грн    5грн =500к
500:2=250 к= 2грн 50к.
Продовжуй роботу на платформі "Мій клас"

Тема: Контрольна робота: перевірка знань з мови  («Дієслово») .
 Тестування
Продовжуй робота на платформі "Мій клас"

Тема: Ознака втоми і перевтоми. Профілактика емоційного перенапруження. Практична робота. Створення колажу: «Що приносить мені радість» 
Практична робота ( домашня). Створення колажу:
«Що приносить мені радість» ( фотографуй, знімай відео, відсилай до 11.05)
— У кожного з вас з-поміж багатьох видів відпочинку є улюблені.
Дуже важливо щодня приділяти увагу тому, що приносить радість і задоволення.

— Із білих аркушів паперу виріжте хмаринки. Напишіть на хмаринках те, що
приносить вам радість. Створіть колаж «Що дарує мені радість» із ваших
малюнків, вирізок з журналів тощо.
— Після напруженого навчального року необхідно добре відпочити і відновити
сили.  Покажи та розкажи   про  свої плани на літо, про те, як ти збираєтеся
відпочивати.


Немає коментарів:

Дописати коментар