Я - класний керівник

16 порад батьками другокласників

Порада 1

Нагадати дитині, що домашні завдання потрібні для того,що закріпити те, що пояснював вчитель на уроці, інакше в довгострокову пам’ять знання не перейдуть.

Порада 2

Навичка виконання домашніх завдань без допомоги батьків не формується, такий закон засвоєння знань. Як допомогти дитині у підготовці домашнього завдання: - Перевірте чи правильно організоване робоче місце учня; - Привчайте дитину вчасно сідати за уроки; - Не дозволяйте учню занадто довго сидіти за робочим столом. Своєчасно влаштовуйте невеличкі перерви; - Спочатку контролюйте чи всі уроки виконані. Будьте присутні, коли дитина виконує домашні завдання, підбадьорюйте, пояснюйте, якщо учень щось не зрозумів або забув, але не замінюйте його діяльність своєю;

/Files/images/batkam/95389521.jpg
Порада 3

Якщо батьки не контролюють і не допомагають дитині виконувати домашні завдання, то учень може його не робити і не записувати.

Порада 4

Важливо спочатку перевіряти і спів ставляти те, що дитина записала в щоденник і те, що було реально задано – діти інколи не записують частину завдань.

Порада 5

Показувати дитині приклад організованості і зібраності.

Порада 6

Прийняти думку, що негативні оцінки в учбовому процесі неминучі, тому важливо не карати дитину, навпаки допомогти розібратися в проблемі. Для успішного навчання важливо: - Наскільки добре дитина розуміє зміст слів «неможна» і «треба»; - Чи знайоме дитині почуття відповідальності; - Чи організована дитина в найпростішому розумінні цього слова;

Порада 7

Не думати, що якщо мама і тато відмінно навчалися в школі, то їх дитина обов’язково буде відмінником – діти необов’язково повинні бути схожими на батьків.

Порада 8

Батьки мають пам’ятати, що в навчанні важливі не так оцінки, як реальні знання і вміння учня, його працездатність, відповідальність, потреба в отриманні нових знань. До того ж слід враховувати, що успішність в навчанні визначається багатьма факторами . Не останньою є віра батьків в можливості своєї дитини, а також їх спроможність надати реальну допомогу учню.

Порада 9

Якщо часто сварити дитину за «двійки» , може з’явитися шкільна тривога, яка дуже вплине на успішність. Навіть найрозумніша дитина може отримати низьку оцінку, якщо вона боїться, бо страх блокує пізнавальну діяльність. Якщо дитина погано навчається, то: - Вона втратила віру в свої сили; - Боїться, що його спитають на уроці; - Йому соромно відповідати перед учнями, перед вчителем; - Дорослі ставлять завищені вимоги;

Порада 10

Не вимагати від дитини більше за її можливості на даний момент. Що робити? - Встановити точний діагноз (погіршення самопочуття, проблеми в родині …); - Починати з найпростішого ( вселити почуття впевненості в своїх силах, пробудити інтерес до навчання); - Підбирати цікаві завдання; - Уникати нервозності і невиправданих конфліктів; - Батькам слідкувати за собою, за своєю інтонацією під час занять, намагатися не підвищувати голос; - Обов’язково відмічати перші успіхи дитини; - Намагатися розвинути в дитині почуття гідності;

Порада 11

Важливо самим батькам спокійно ставитися до оцінок дитини і не вимагати від неї лише відмінних оцінок - якщо мама занадто сильно турбується за оцінки, то і у дитини з’являється страх не виправдати сподівання мами.

Порада 12

Важливо навчити дитину порівнювати свої досягнення із своїми попередніми, а не з досягненнями інших учнів.

Порада 13

Обов’язково хвалити за успіхи, створювати ситуації успіху, відмічати найменші досягнення. Придумайте штучні стимули у вигляді винагороди, які можна давати регулярно за невеликі досягнення у навчанні та поведінці. Навчальна діяльність є спільною, розподіленою – від дорослого (вчителя, батьків) надходять завдання і стимули, а від школярів – активність у їх досягненні.

Порада 14

Дитина повинна бачити, що помилятися – це нормально, що помиляються мама і тато, бабусі і дідусі. Важливо вчасно і правильно виправити свою помилку.

Порада 15

Діти часто сприймають оцінку за роботу, як оцінку особистості, тому треба вчити розділяти : «Я хороший, але в роботі я припустився 20 помилок і тому отримав «2».


Порада 16

Важливо налаштовувати дитину : якщо вірити в успіх і старатися , то все обов’язково вийде.


Зробити перший крок у вихованні самостійності допоможе простий прийом – скласти розклад виконання домашніх завдань. - Письмові завдання варто чергувати з усними. - Бажано завдання виконувати в той день, коли його задали, що не забути вивчений матеріал. Завдання з читання (переказ, вірш напам’ять) та іноземну мову варто повторити кілька разів. - Розподілити задані уроки рівномірно за днями тижня, щоб не було «то густо, то пусто». - Інтенсивне виконання будь-якого уроку не повинно перевищувати 30 хвилин.
1 вересня 2017 року Свято Першого дзвоника. 
Перший раз у перший клас. Зустрічаюся з 1-А класом на репетиціях: впевнені, слухняні, серйозні з батьками і галасливі, веселі, трішки бешкетливі без батьків. На лінійці першачків до школи проводжають звісно батьки. Всі стурбовані, дивляться на мене з надією, довірою.







Ось у класі! Метушня, батькам важко розлічитися зі своїми чадами. Нарешті перший урок на тему "Україно, ми надія твоя" розпочинаємо. Дітлахи активні, допитливі, очі блищать. 
Старт гарний, вдалий! Сподіваюсь на плідну співпрацю вчителя, дітей та батьків.







1 вересня 2016 року. Свято Першого дзвоника. Я дивлюся на свій клас і не впізнаю: стоять тихо, уважно слухають, разом з усіма співають Гімн України, потім "Молитву за Україну". Що ж сталося?
Потім перший урок - і все стає на свої місця! Діти "ожили". На перерві розмовляють голосно і сміються заливисто. Усе добре - мої, рідні. Тільки дорослішими стали, організовані, чемні один з одним - скучили.
Ну що ж, стартували дуже добре. В очах з'явилося розуміння, а ще якась тривога і сум. Сподіваюся, що то не від подій, які зараз відбуваються в Україні. А ще сподіваюся, що ніхто не забере у них дитинство і не зайде у домівки у солдатських  чоботях. Сподіваюсь...


З метою залучення дітей до позашкільної діяльності кожного вересня учні класу запрошують один одного в гості на заняття у свій гурток. Вони організовують майстер-класи для друзів, розповідають про свої творчі досягнення. Дівчата класу запросили відвідати  етнографічний гурток, ознайомитися з традиціями рідного краю.







 З чого починається Батьківщина? З родини, рідної домівки, верби біля  школи, чистого дзвінкого струмочка, співу соловейка. Тому ми не залишаємося байдужими до оточуючої природи.  Пізнаючи навколишній світ, разом  у дружньому колективі вивчаємо природу рідного краю, вчимося любити і берегти його. Юні екологи  нашого класу розчистили джерельце, упорядкували ділянку біля струмочка.













Екскурсія до авіаційного коледжу






Батьківські збори              нестандартно! 
Вирішуємо проблеми разом. 


Оце так мухомор!



День захисника України.            Смачного солдате! 
Діти з задоволенням готували обереги, писали листи, збирали посилку для воїнів АТО. Кожен хотів передати частинку  тепла рідної домівки у малюнках, висловлювали побажання якнайшвидшого повернення додому та закінчення бойових дій.



Повторюємо правила        дорожнього руху 





Проект "Вчимося жити разом"








День фізкультурника. 
Відкриття спартакіади.
Сьогодні  бути сучасним означає бути  здоровим і спортивним. Наш клас постійно бере участь у спортивних заходах, змаганнях, «Веселих стартах», спортивних іграх.  Більшість учнів класу відвідують спортивні секції , цікавляться різними видами спорту і призерами різних рівнів спортивних змагань. Ми за здоровий спосіб життя!!!





                                                           










Ми - дружня сім'я
  

                                       
                 

Свято осени.
Благодійний ярмарок 
Стало традицією проведення благодійного ярмарку, у якому брала участь кожна родина класу. Частину зібраних коштів передано до фонду допомоги воїнам АТО, а частину використано для акції «Школа -  моя красуня»

                                                     
Ми - маленькі українці



У краєзновчому музеї 


Виховні заходи

Перший урок “Щобу серці жила Батьківщина”
Презентація до першого уроку




Історико-літературна композиція до Дня Соборності України "І обнялися берегиодного вічного народу!"





1 коментар:

  1. Класний керівник відображується у дітях, яких виховує. Дуже люблю проводити уроки у Вашому класі з допитливими, відкритими до співпраці, організованими та життєрадісними учнями

    ВідповістиВидалити