понеділок, 16 березня 2020 р.

               Дистанційне навчання 13.03-20.03.2020

Опрацювати теми:

13.03 - Множення різниці на число. Творча робота над задачею. Порівняння виразів.  (ст.131 №845 усно, вивчити правило, , 3847 усно , не розв'язуючи прикладів, порівняти, №849, 850 письмово)

17.03 - Випадки множення і ділення в межах 1000, які зводяться до табличних. Розв'язання задач. (переглянь відео, усно виконай №851, 852,853 та 858, письмово №860, 854, 859, 856
https://drive.google.com/file/d/1ZltG0OnPBv7VAzokaqAL8SwTtlFk8eyx/view?usp=sharing

18.03- Множення виду 320∙3. Розв'язування задач. Знаходження довжини сторони трикутника за двома відомими сторонами та периметром.
(перегляньвідео,https://drive.google.com/file/d/142wS8YwoG_x1c3MdlWgwhReAu57H6Ge5/view?usp=sharing 
усно повтори як множимо двоцифрове число на одноціфрове та усно виконай №862, поясни самостійно № 863 усно; 
письмово виконай №864, 869,
 задача№865( 1)Скільки потрібно одній корові на тиждень? 2) Скільки потрібно двом коровам на тиждень?),
Задача  №870 ( підказка : знайди скільки кожний насос відкачає води за 1 хв.), 
а над задачею №866 попрацюй усно ( Спочатку узнай суму двох сторін)
А -рівень №868,866 За бажанням

19.03 - Повторення та закріплення вивченого матеріалу
усно № 871, 873, 875; 
письмово  задача №872 ( вказівка: перетвори 12 м у дм)
задача №877(задачу можна розв'язати двома способами)
прикдаим №874, 878.

20.03 - Ділення суми на число. Розв’язування задач двома способами. ст.135-136 № 879 усно двома способоми, №880, 881(1) усно, розглянь пояснення як ділити сусу на число, вивчи правило на ст. 136
Письмово : №880(2,3). № 883, 886
Задачі №882 (двома способами див. зразок №879
№885 (Підказка: як знайти скільки кг цукру та борошна в 1 мішку? Щоб порівняти....)
На освітній платформі "Мій клас" опрацюй вже вивчену тему "Множення двоцифрового числа на одноцифрове" - отримаєш оцінку! (до 23.03.2020)



16.03Вживання прикметників у прямому та переносному значеннях.  -антоніми. Прикметники-синоніми. (Переглянь відео
https://drive.google.com/file/d/1CuN_GW668BOlCUTj7ETo0-0hEUnCD4r6/view?usp=sharing
впр. 301 усно, впр.302 письмово
Пригадай, що таке синоніми та антоніми.
Синоніми- слова близькі за значенням, наприклад: гарний, красивий, ошатний
 Антоніми - слова з протилежним  значенням,наприклад: білий - чоний, веселий - сумний.
Знайди словник антонімів та синонімів на блозі "Корисні посилання"
                                           впр. 304-305 усно, впр. 306 письмово
 17.03Вживання прикметників у загадках.  Вживання прикметників в описах.  
(переглянь відео 
https://drive.google.com/file/d/1NnNWuj_UtaAVum9RDCjA-tRnnxmszrI2/view?usp=sharing
виконай усно впр.309, 311,312, 313 усно; впр. 310, 314 письмово

19.03- Змінювання прикметників за родами . Аналіз прикметника як частини мови.
Переглянь відео https://drive.google.com/file/d/1x2DG9Ax27JJ8OoV1wk0L-qpjMMfJY8h7/view?usp=sharing  ,
тепер виконай усно впр.315, письмово впр316, 317,
 розбери, як частину мови виділене слово:
І ось розпочинається весняний карнавал!
Повтори відмінки іменників- пройди тест - отримай оцінку
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeH-1CjcY5rtg29IXh_Rq6QcHTpQyrmjcvvxsMaTbtPaDy05g/viewform?usp=sf_link

13.03 - ст. 132-133 читати не менше 5 разів, усно відповідати на питання, скласти розповідь (4-5 реч.) "Зустріч Мишка з сорокою навесні".

16.03 - у нас Шевченковські дні. Вивчи один з віршів на вибір; "Реве та стогне Дніпр широкий", "Садок вишневий", "Не називаю її раєм", "Ой діброво - темний гаю!", "Як би ви знали паничі...", "На Великдень - на соломі"

17.03 - Шевченковські дні продовжуються.
Переглянь відео про  Тараса Шевченка -намагайся запам'ятати

 https://drive.google.com/file/d/1A-2wD5thyTZDkGslVTFpY5YnYXG8BGE4/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1jB-wJ5xjI0nPWbl6x6FlZYJwBUZqFLKP/view?usp=sharing
Перекажи, що запам'ятав.
Завітай на сторінку "Почитаємо разом"

18.03 - Шевченковські дні продовжуються.
Переглянь відео про  Тараса Шевченка -намагайся запам'ятати, поспівати разом з хором. Якщо знайдеш твіри Івана Франка "Тарас Шевченко", Степана Васильченка  "Залізні стовпи", Тараса Шевченка " Про себе"прочитай, склади питання до творів за ромашкою Блума.
https://drive.google.com/file/d/1OM1enJlK2RkJSEYUZ3jvCPSsOyNlz_Ps/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1t3rGXwrdTGC3jz7mnjNwRn-umUBRDySv/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1nqX_pY8yfPbXlifdp5y7p7hceiCXeiVX/view?usp=sharing

20.03 - З іскоркою гумору про подію під час рибалки. Григір Тютюнник. «Бушля» ст.134-136 виразне читання не менше 5 разів, відповіді на питання.

13.03 -Хто чим живиться. Поділ тварин за способами живлення (рослиноїдні, м’ясоїдні, хижі, всеїдні). Ланцюги живлення. Практична робота: складання ланцюгів живлення. Розмноження та розвиток тварин. Як тварини дбають про своє потомство?
ст. 115-118 читати з олівцем на менше 3 разів, зош. ст.56-57 виконати після читання.
Переглянь відео - це цікаво !!!

18.03 - Свійські тварини. Походження свійських тварин від диких.  Пристосування тварин до різних умов.
 переглянь відео
https://www.youtube.com/watch?v=IIzIH7ah7Cg
https://www.youtube.com/watch?v=A6dlP3Y17A8 
ст.118-120 прочитай не менше 3 разів, перекажи або дай відповіді на птання; зош.ст.58-59 

20.03 - Гриби – живі організми. Будова грибів. Значення грибів для природи.
Спочатку перевіримо дом. завдання. Зайди за посиланням та виконай завдання самотійно без батьків (пиши прізвище обов'язково) і буде оцінка
.https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd_8A5n3rC0prY1RZYEjFWrtX0ZH0Fm2RHaRPSx6OoeJlyt5Q/viewform?usp=sf_link
Переглянь відео
https://www.youtube.com/watch?v=Y57Z45MkXkk
https://www.youtube.com/watch?v=lPspaNNLFpg
https://www.youtube.com/watch?v=KUVb3_6QpFM
прочитати не менше 3 разів ст. 121-123 підручника, зош. 60



Щоб цікаво було вчитися завітай  на "Вчимося граючись", "Вузлик на пам'ять"

Скучив за працею? подивись відео та зроби іграшку ( якщо бажаєш) потрібні нитки

Немає коментарів:

Дописати коментар