Дистанційне навчання 06.04. 2020
6 ківтня
Тема: Творчість Євгена Гуцало. Загадка в художньому творі. Письменник говорить загадками про все, що його оточує. Євген Гуцало «Прелюдія весни».
Прочитай твір Є. Гуцало ще раз на ст..
143-145
Розглянемо
оповідання Є.Гуцало «Прелюдія весни»
як систему. Воно входить до розділу «Світ прози», який ми нещодавно почали вивчати – це надсистема.
Оповідання навчає життєвим мудростям –
це і є її основною функцією. Це і є уроком життя, який буде нас навчати –
тобто, є додатковою функцією.
6 квітня
Тема: Дієслово як частина мови.
-
Сьогодні ми починаємо вивчати ще одну частину
мови. Спробуйте відгадати яку.
Зовсім спокою не маю –
То сиджу я, то кричу,
Їм, лечу, наздоганяю,
То співаю, то мовчу.
Безліч дій я називаю:
Прочитав, змалює, спить…
Кожен з вас мене питає –
«Що зробила? Що робить?»
«Що він робить?»,- поливає «
Роблять що?»,- співають нам,
«Що
робила?»,- напувала-
Завжди
відповідь я дам.
Як я звусь? Хто, друзі, скаже?
Дуже діяти люблю,
Слово це вам і підкаже,
Назву як писать мою.
Опрацюй ст. 140 впр. 336 усно
Тепер прийшов час з’ясувати, що таке початкова форма слова.
Прочитай правило с. 141 та
запам’ятай.
Потренуйся з впр. 337. Спиши всю вправу, підкресли
дієслова двома рисками, бо дієслово у речення завжди є присудком. У реченнях третього абзацу встанови зв’язок
слів у реченні. Усно доведи, що виділені слова стоять у початковій формі.
Зв’язок слів у реченні встановлюй
так.
Білий кінь потонув у ньому по
груди.
(хто?) кінь (що зробив?) потонув;
кінь (який?) білий;
потонув (у чому?) у ньому;
потонув (як?) по груди.
Потренуйся на
тренажерах :
https://learningapps.org/8951269 Виконай самостійну роботу впр.338 або на "Гугл клас" за кодом lsdb747 Якщо потрібне ще
пояснення, то дивися «Домашка»
з 00.-5.45хв. та
14.00 -21. 00 хв.
Немає коментарів:
Дописати коментар